onsdag 28. oktober 2009

Kremmerhus og hjerter



Akkurat nå har jeg så mye jeg skulle gjort at jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Skulle sydd julekjoler, laget bilder, sydd dufteposer, julestrømper, laget pulsvarmere, strikket skjerf...Så nå går jeg egentlig mest rundt meg selv og er særdeles lite effektiv. Hopper litt fra det ene til det andre. Skulle ønske jeg kunne jobbe litt mer systematisk...


I dag har jeg stort sett tenkt på alt jeg burde - burde, men til slutt fikk jeg finger´n ut og klarte å fullføre noen små prosjekter.


Forleden dag begynte jeg så smått på julepynten som skal "pryde" Galleri Skjold i ukene framover mot jul. Det begynte med et hjerte og et kremmerhus, og nå har det altså blitt TO kremmerhus og FEM hjerter (tilsammen da...) Du og du, med dette tempoet er det ikke lenge før det formelig oser av julestemning i galleriet...




Den skjønne knaggrekken på bildet har jeg kjøpt hos Gjesdal Interiør som ligger vegg-i-vegg med galleriet. Tror kanskje jeg må ha meg en til. Kjekt å ha:-)


I morgen skal jeg på galleriet og henge opp stasen (spørs om det blir plass til alt sammen...).
Skal formidle bilder når pynten er kommet i sine rette omgivelser, og når utvalget er litt mer rikholdig.

Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. Du verden så mye fint å se . Du er jo en kunstner

    SvarSlett
  2. Så fine hjertene og kremmerhusene ble!
    Ikke like godt å holde et høyt tempo på produksjonen alltid, selv om viljen er tilstede:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Har sendt deg en mail med noen sider du bør sjekke ut!. Fikk ikke lagt inn link til nettsider her. Synes for øvrig at det er på tide at lillegutt får litt plass i bloggen din også! Han er jo så søt<3 Du er kjempeflink! God klem

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha! Skal sjekke det ut snarest! Lillegutt er tiltenkt plass i morgen faktisk:-) Sjekket ut siden jeg fikk tips om fra K. Veldig fin!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. He-he:D Det var nok jeg som tipset om den. Jeg glemte å skrive at den var meg, beklager. K er nok ikke så mye på interiørblogger foreløpig... Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Ja, lurte litt på det....:-) Men mail har jeg ikke fått fra deg...God helg!!

    SvarSlett
  7. Hei Barbro.
    Så utrolig mye fint du lager :-) Jeg visste det jo fra før da. Leit at jeg ikke fikk sett utstillingen du hadde på Galleriet, men det kommer vel flere anledninger håper jeg. Den hvite julepynten din er bare lekker. Må til Galleri Skjold å se, og sikkert kjøpe også. Snope heter det vel ? Og jeg har et stort ønske om å få kjøpe ett klovnebilde i tekstil når du har ett til overs.
    Kjolene du lager er også kjempefine :-)

    Ha en strålende helg hele familien .

    Hilsen Anbjørg

    SvarSlett