torsdag 17. mars 2011

Alle fugler...




Det er mye jeg tenker jeg skulle sydd. Fugler har lenge stått på planen over syprosjekter. Jeg gjorde et forsøk med denne fuglen i fjor, men den ble visst en enslig svale stakkars...


Det er da det er så fint at det fins andre syglade bloggedamer som produserer fugler i hopetall. Hos Sissel med bloggen En tid for alt  fant jeg disse skjønne lilla prikkefuglene. De var jo som om de skulle være sydd til meg:-)


Sissel har også sydd disse søte "Greengate" fuglene,


og denne fine brødposen her i nydelig Greengatestoff. Disse små lekkerbiskene finner du i bloggbutikken hennes.


Forresten så har jeg visst sydd en og annen fugl i det siste jeg og, men de er av det todimensjonale slaget:-)

Ha en fin dag!





11 kommentarer:

  1. Jeg så de søte fuglene inne hos Sissel!
    Og nok et flott bilde du har sydd!

    SvarSlett
  2. Flott bilde du har sydd Barbro :) takk for link til fin butikk!

    SvarSlett
  3. Men det ble en rålekker svale da Barbro! Med vinger tilogmed! Likte den veldig godt:) Og hanen er bare helt knall! Bildene dine er så vakre!!! Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert du lager,
    helt nydelig.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Du verden så my lekkert du lager:-)) Jeg MÅ jo si at jeg er mektig imponert over den "nye" stua:-)) Det ble jo en inner-tier.
    Ha en strålende torsdag.

    SvarSlett
  6. Likte både din enslige svale og de todimensjonale, jeg! Utrolig at du får til å sy så "pirkete" bilder, det blir jo så fint!!!

    SvarSlett
  7. Nydelig:o)
    Både to og tredimensjonale fugler:o)

    Ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  8. den første fuglen og det siste bildet er lekkert Barbro. Morsomme fugler du har kjøpt også. Ønsker deg en fin torsdag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Søte fugler! Likte veldig godt den du hadde sydd selv og jeg da :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  10. Skjønne fugler.

    Fin helg til deg og dine, klem ann helen.

    SvarSlett