onsdag 23. mars 2011

En smule Lexingtoninspirert


Eldstemann fikk ny seng for en liten stund siden - en ganske stor en - som mor ser for seg kommer til å bli ekstra stilig med maaasse puter oppi, og nytt sengetøy og sengeteppe. 

Det blir klassiske farger som rødt, hvitt og blått - i en Lexingtoninspirert stil. Lexingtonputer koster jo litt, så jeg har heller kjøpt inn et par Lexington kjøkkenhåndklær, pluss et i Gant, som skal sys om til puter.


I tillegg har jeg funnet fram stoffer som jeg tror kommer til å passe bra sammen med håndklene. 


Jeg har blant annet funnet flere avlagte dongeribukser, som kan bli tøffe som puter,


og klippet av et par lommer som jeg ser for meg kan bli morsom dekor.

Nå gleder jeg meg bare til å sette i gang:-)

23 kommentarer:

  1. Då vert det snart fine puter her på bloggen?

    SvarSlett
  2. Oioi, det blir stilig gjenbruk og kreativ kostnadsredusering :-)

    SvarSlett
  3. Åh dette blir lekkert altså. Jeg elsker jo disse fargene, med forkjærlighet for dongerien you know :)
    Gleder meg til å se.
    Flotters dag videre
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Så stilig ! Dette blir bra :o) Gleder meg til å se det ferdige resultatet :o)
    Ønsker deg en god onsdag.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  5. oioi ;) gleder meg til å se ;)

    SvarSlett
  6. ...og jeg gleder meg til å se!

    SvarSlett
  7. Det hortes stilig og kreativt ut! Gleder meg til a se!! Hva du tenker pa... ;-)

    klem Mette

    SvarSlett
  8. Veldig, veldig lurt å bruke håndklene til puter!
    (det skal jeg jammen skrive meg bak øre...*smiler*..)
    Jeg er litt svak for Lexington..

    God onsdag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  9. Ååå..Gleder meg til å se resultatet!
    Jeg har også nemlig tenkt å gå for dette tema på de 3 største sitt rom :)

    Venter SPENT på resultatet og bilder :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. kjempe lurt go har gjort dette med GG håndklær
    Spennende å se hva du tryller
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  11. Spennede prosjekt - gleder meg til å se det ferdig :)

    SvarSlett
  12. Dette blir tøft og litt maskulint. Blir kjekt å se det ferdige resultatet.

    SvarSlett
  13. så tøft dette blir, Barbro:) Gleder meg til å se resultatet:)
    Mange fine stoffer og ja, Lexingtoninspirert:)

    SvarSlett
  14. Gleder meg til å se det ferdige resultatet, tenker det blir kjempeflott. Er kjempefine farger.

    Ha en fin onsdag kveld

    SvarSlett
  15. Dette bare MÅ bli fint - skal bli spennende å se!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  16. Dette ser ut til og bli masse fine puter, fin blogg, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  17. Det var lurt! Hvorfor betale i dyre dommer når du kan lage noe minst like lekkert selv?

    Jeg gleder meg til å se resultatet! :)

    SvarSlett
  18. Dette blir gjennomført og flott!

    SvarSlett
  19. Dette kommer til og bli såååå bra!
    Du er den mest kreative damen jeg vet om;))
    Gleder meg til og se resultatet!!

    Klem Line

    SvarSlett
  20. Dette kommer til å bli veldig fint,Barbro. Har også tenkt å sy noen puter av håndklær.Sikler på sengeteppe på Lexington,men de er dyre...Klem

    SvarSlett
  21. Det blir helt sikkert kjempekult. Enig i at disse merkene er helt sinnsvakt dyre, så veldig greit å bare la seg inspirere!

    Catje

    SvarSlett
  22. Det gleder jeg meg til :O)) Så utrolig smart å bruke oppvask håndklær:O))) Du er både lur og økonomisk :O))) Ha en fin dag :O) Hilsen Hege :O)

    SvarSlett
  23. Puten ble kjempestilig, og så lurt å kjøpe inn kjøkkenhåndklærne og bruke til puter!!
    Lexington har myye fint, og jeg har et par av de håndklærne du viser her. Er såå fornøyde med dem.
    Blir spennende å se hva du får til av de tøffe stoffene:)
    Klem fra Line

    SvarSlett