mandag 13. juni 2011

Vinn fine stoffpakker hos Lin og Papir


Jeg har, som tidligere nevnt, fått en bunke Westfalenstoffer fra Lin og Papir. Stoffene er småromantiske og kan minne litt om Tildastoffene. Denne uken har Lin og Papir kampanje på disse stoffene, hvor du får 25 % rabatt på hele serien.

Lin og papir har i forbindelse med kampanjen også en gi - bort på bloggen hvor du kan vinne stoffpakker med disse fine stoffene.


I tillegg finner du små DIY på enkle syprosjekt på bloggen deres.


Alle tingene her er sydd av Westfalenstoffer.

Jeg krysser fingrene for at en av stoffpakkene blir min, for nå har jeg nesten brukt opp de skjønne stoffene jeg fikk:-)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg!


15 kommentarer:

  1. Nydelige stoffer :O))) Prøver lykken :O))) Og det du har sydd er jo vakkert som vanlig :O)))

    SvarSlett
  2. Hei Barbro :)
    Tusen takk for tisp!
    Her skal jeg inn å se...
    Så mye nydelige bilder
    her hos deg og alle de
    skjønneste stoffene ღ
    Ønsker deg en flott
    uke videre, og tusen
    takk for koselig
    kommentar hos meg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hehe.. obs!
    det skulle være tips ღ

    SvarSlett
  4. He he, en giveaway jeg faktisk ikke slenger meg på. Ikke fordi den ikke er flott, men jeg trenger det ikke...
    Kult forrige innlegg - for en forandring!

    SvarSlett
  5. Nydelige stoffer!!! På tide jeg begynner å produsere noe til min stadig økende barnebarn-flokk!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  6. Takk for tipset! Så mye nydelig du har fått ut av de stoffene !
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  7. Nå har jeg fått sy -ånden over meg igjen, så da skal jeg jammen inn og se om jeg kan få vunnet noe også. Ser du har vært veldig aktiv i pinsten! Dere har fått det utrolig fint! Beviser bare at man må se muligheter og ikke problemer og feil når man er på husjakt!

    SvarSlett
  8. Wow - nydelig !! :)

    B I R T E

    SvarSlett
  9. Søte stoffer - takk for tipset ;)

    SvarSlett
  10. Håper for din del også at stoffpakken blir din slik at du kan trylle frem enda mere sommerstemning;)

    SvarSlett
  11. Hmmmm... Jeg har ei mamma som kan å sy. Det er mulig at hun kan lære meg litt...? Pokker altså Barbro, du ødelegger meg. Her sitter JEG med ett ønske om å lære å sy. Hadde mine venner og min familie hørt det hadde de trodd det hadde rabla skikkelig for meg en gang for alle ;)

    SvarSlett
  12. Takk for tips :)

    Nydelige ting du har laget! Nok en gang... ;)

    SvarSlett
  13. Takk for tipset, må inn og titte NÅ!

    Fortsatt fin uke til deg :o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Jeg må si dere har gjort mye med huset og uteområdet. Det ER alltid mye å gjøre når man har hus. Dere gjør det så fint rundt dere.

    Vakre stoffer fra Lin og papir. Skal sjekke siden.
    Som den hagegale damen jeg er så synes jeg det er toppers med innlegg fra utsiden av huset også :)

    SvarSlett