tirsdag 14. februar 2012

Det er sikkert mange meninger om Valentinsdagen, og den er nok fremdeles litt fremmed og amerikansk for oss her i heimen. Uansett, litt romantikk på en heller grå februardag skader neppe. Jeg hadde vel ikke hatt noe imot blomster på døren heller:-)


Tviler vel på at det kommer til å skje, så jeg flesker heller til med et innlegg med småromantiske bilder.



Men jeg iler for sikkerhets skyld inn med en liten opplysning til de som for eksempel sitter ute på en rigg
og føler seg i det romantiske hjørnet, så går det an å bestille blomster på nett, selv om man selvfølgelig ikke feirer noe så patetisk som Valentinsdagen.

Til nordlendingen: Klikk her






6 kommentarer:

  1. Hihi, *ler*

    Blomster skader ikke. Synes
    det er bedre med litt blomster
    noen andre dager i året når
    det ikke er så planlagt jeg da ;)

    Men, likte veldig godt bildene dine...
    Herlig romantisk stemning!
    Spesielt nr. 3..

    STOR KLEM

    SvarSlett
  2. Hi hi :) Håper det kommer blomster på døren!!

    SvarSlett
  3. Ha, ha - kostelig innlegg.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  4. He he, flirer rått jeg. Tar han ikke hintet nå, så aner ikke jeg. Snakket med min mann for en times tid siden, og gratulerte han med dagen. Da ble det stille leeeenge i andre enden. Han hadde ikke snøring om hva jeg snakket om. Kanskje jeg skulle sende samme hint.
    Ha en fin fin valentinsdag, med eller uten blomster.

    SvarSlett
  5. Sitter her og ler i kaffekoppen. Klikket han eller klikket han ikke?
    Håper valentine var kos med eller uten klikk :)

    SvarSlett
  6. Hahaha, dette innlegget lo jeg godt av :) Om det er noen trøst så kjøpte jeg mine egne blomster på valentines i år :)

    Stor klem :)

    SvarSlett