mandag 17. juni 2013

Sommerpynt


Jobber man i kommunen, så vet man at det ikke er penger til pynt og stæsj når det skal arrangeres sommerfest. I hvert fall ikke i den avdelingen jeg jobber i.


Så derfor har jeg lusket litt rundt i nabolaget og sneiet litt av rhododenronbuskene som fins overalt i Bergen. I tillegg har jeg tatt meg en runde i hagen og plukket litt blomster, og jammen har jeg ikke rappet til meg noen kornblomster fra naboens hage også:-)


Av dette har jeg bundet mange, små buketter. For å få en fin avslutning på bukettene har jeg brukt lønneblader. Til vaser har jeg brukt syltetøyglass og Norgesglass.


Spe på med litt vimpler og ballonger, og vips så er man klar for sommerfest:-)


Ha en fin kveld!


9 kommentarer:

  1. Kjempefine buketter!
    Fargerike og dekorative :)
    Heldig de som har deg som ansatt, du er så kreativ og flink!
    Lite penger å rutte med på kommunale arb.plasser er vel et kjent fenomen, DESVERRE! :/

    God Tirsdag!
    KLEM Audhild

    SvarSlett
  2. Nydelig fargeeksplosjoner!! :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine buketter! Utrolig fargerikt og sommerlig:-)

    SvarSlett
  4. Herlige buketter,godt at ein kan finne så masse flott ute:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Det ble utrolig lekkert! Flotte buketter og nydelig fargesammensetting :) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Ah, du er alltid så flink!!

    SvarSlett
  7. Kjenner meg igjen der,ikke mye goder som faller på oss vanlige arbeidere i kommunen her heller,det er helt sikkert;)
    Men synes du hadde gjort en riktig god jobb med å skaffe billig og fiiiin pynt!
    Bukettene var jo bare kjempefine!
    Kos dere med sommerfest:)
    Klem Caroline

    SvarSlett