onsdag 20. november 2013

Juletrekalender



Jeg kjøpte denne fine juletrekalenderen på Kremmerhuset. Kjempefin til å henge julepynt på, og helt super å bruke til helgens julemarked. Nordlendingen syntes naturligvis jeg hadde betalt altfor mye for "plankerukkelet" og påsto han kunne ha laget en til en brøkdel av prisen. Men det hjelper jo lite når mannen er opptatt med å innrede kjelleren...


Uansett, jeg er nå grådig fonøyd med juletreet mitt, og synes julepynten kom til sin rett her. Jeg synes absolutt det er verdt hver krone:-)



7 kommentarer:

  1. Fin kalender, jaffal med all den vakre pynten på! :)

    Ellers: Lykke til med julemarkedet. Jeg har veldig lyst å få det med meg, fordi det ser så veldig koselig ut med hytten og du lager så mye fint, men dessverre kan jeg ikke komme (i år heller..) Uansett- håper (og tror) at det blir en meeeget velykket hendelse!! :)

    Masse gode tanker fra meg!

    SvarSlett
  2. Øjj, det var et dejligt juletræ..

    SvarSlett
  3. Går å lurer på om jeg skal kjøpe det jultreet jeg også, men tror jeg kommer til å få mange sånne kommentarer som mannen din kom med ;) Trefamilie...

    Fikk ikke mindre lyst på det etter dine bilder iallefall :) Lekkert!

    SvarSlett
  4. Du er i full produksjon ser jeg :-) Skjønner ikke hvordan du får tid til alt! Her syntes jeg dagene går i ett, og jeg får ikke tid til å gjennomføre alle mine jule ideer, og iallefall ikke tid til å blogge om det ;-)

    Gleder meg til julemarked, du lager så mye fint!! :-)

    Likte også kjempe godt juletre kalenderen, utrolig fin!!

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett