torsdag 12. desember 2013

På en snor




Selv om mye av gyselig julepynt er gjemt vekk oppe på loftet, så er det jo likevel noe lett gyselig julepynt som har funnet veien ned i stuen. Ungene må jo få bestemme litt de og...


Trikset er å kamuflere mindre vakker julepynt med vakker julepynt. Jeg liker å lage julegirlandere som jeg henger i vinduene, eller under en hylle. Der henger jeg ting som ungene synes er grådig fine, sammen med ting som jeg synes er fine, og hvis farger og sånt passer noenlunde i hop, så blir det ikke så verst, og alle hjerter gleder seg:-)


Og på sånne girlandere kan man jo henge ting som ikke nødvendigvis er julepynt. Sammen med annen julepynt, så blir det ganske julete likevel:-)


6 kommentarer:

  1. Jeg synes de bambiene er fine. Kjempesøte faktisk.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig julepynt, og de bambiene var helt skjønne;)
    Fine førjulsdager til deg;)

    SvarSlett
  3. Hi, hi, smart triks det der:)
    Jeg bruker å la jentene pynte rommene sine med de tingene de synes er fine, men som kanskje mor i huset ikke er så begeistret for!
    Girlanden ble utrolig søt da:)

    SvarSlett
  4. Så smart "kamufleringstriks"! :)
    Og den snora du har hengt alt opp på, den tror jeg jammen meg at jeg er nødt for å "kopiere" av deg, hvis det er iorden?

    SvarSlett
  5. Veldig fint! Jeg liker gyselig julepynt jeg, det er sånn det skal være i jula men herregud hvor godt det er å få den ut igjen. Hilsen Ingrid :)!

    SvarSlett